תוכן שיווקי
בעידן הדיגיטלי, תוכן שיווקי הוא אחד הכלים שיצרו את המהפכה בעולם השיווק והפרסום.
בשנת 2006 לפני הספירה (לפני שהתחילו לספור קליקים על כתבות …) הוקמה חברה בשם אאוטבריין (Outbrain) ומאז הכל היסטוריה.
התוכן הפך לכלי משמעותי בזירת הפרסום ויצר ערך מוסף לכל כתבה, ידיעה או אזכור בעולם הדיגיטלי.
"הנה אנשים מגולגלים בתוך נייר עיתון …"
כתב האומן הגאון קובי אוז והאמת, שמאז התגלגלו עוד הרבה דברים בעולם הפרסום – אחד הדברים החשובים ביותר שיצרו פריצת דרך הן כתבות התוכן הממומנות שהעניקו ערך מוסף ושינו את כללי המשחק.
כתבות בעיתונות הכתובה הן כלי שיווקי עצום (בלי לזלזל) בעיקר בעיתונות של סוף השבוע ושל העיתונות החרדית והדתית אבל יחד עם זאת אין מה להשוות לערך המוסף של כתבת תוכן איכותית המקודמת באתר חדשות מוביל.
קיימים למעשה שני יתרונות משמעותיים בתוכן שיווקי ממומן שאינו קיים בכתבות בעיתונות הכתובה – המשכיות וצביעת גולשים.
קידום כתבת תוכן מהווה יתרון משמעותי עבור כל חברה / מותג. "חיי הכתבה" יכולים "לחיות" לנצח ולקדם אותה במספר אתרים שונים ולפנות לקהל מטרה רחב ומגוון – להבדיל מכתבה בעיתונות הכתובה שקיימת לעיתים בלעדיות לכתבה והכתבה נחשפה רק בפני אותם קבוצות קוראים ולאחר יום העיתון נזרק לפח.
היתרון המשמעותי הנוסף הוא "צביעת הגולשים" באמצעות הטמעת קוד "TAG MANAGER" ניתן להגדיר תג שיצבע לנו (ישתול עוגיה בדפדפן) רק את הגולשים שנמצאים בדף הכתבה שלנו ושוהים בו לפחות 10 / 20 שניות על מנת שנוכל לפרסם להם בהמשך באמצעות רימרקטינג (שיווק מחדש) בגוגל ופייסבוק.
קידום תוכן שיווקי ממומן עם תוצאות – מילה שלי!
קידום תוכן מבוסס על שתי פלטפורמות אוטבריין (Outbrain) וטאבולה (Taboola) לטובת קידום כתבות תוכן בתשלום באתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל.
תוכן ממומן יקודם באתרים באמצעות כתבות תוכן שיוצגו לצד / מתחת לכתבות מערכתיות. לטובת מקסום הצלחת הקידום מבוסס על תוכן איכותי וניהול קמפיין הפרסום באופן מקצועי מתוך ידע וניסיון ושילוב מושכל בין כל ערוצי הפרסום לרבות גוגל (Google), יוטיוב (YouTube) ופייסבוק (Facebook) ל"צביעת גולשים" ומקסום חשיפת המותג / שירות בקרב קהלי המטרה.
סיפורי הצלחה.
כתיבת תוכן שיווקי איכותי וניהול קמפיין באוטבריין (Outbrain) וטאבולה (Taboola) באופן מקצועי תאפשר למותג / שירות שלכם להגיע לרמת חשיפה איכותית בקרב קהלי המטרה שלכם וליצור בידול משמעותי על פני המתחרים האחרים.
אז, אם גם אתם מאמינים בכוחה של מילה ואתם רוצים להגביר את החשיפה של המותג / שירות שלכם תפסיקו לכתוב למגירה ותפיצו את הבשורה.