תהליך עבודה

תהליך עבודה כולל מספר שלבים המשלבים כלים ושיטות מחקר המאפשרים לנו להפוך את החזון למציאות

גיבוש מסמך אסטרטגי כולל חמישה שלבים המגובשים בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה ומנהל השיווק (במידה וקיים) והופכים את התכנית למפת דרכים המאפשרת לחברה לעקוב ולנתח בכל שלב נתון ולאורך כל תקופת הפעילות (תכנית שנתית / חומש*) את תכנית השיווק ולעדכן אותה בהתאם לתנאי השוק המשתנים כגון כניסת מתחרה חדש, שינוי תזרים וכדומה. 

הגדרה של המוצר / שירות – עד לרמת פסקה קצרה המתארת בצורה ברורה ומדויקת את יתרון ותועלת המוצר / שירות.

 

בחירת קהל מטרה ראשי ומשני לפי קבוצות המפולחת בהתאם לתחום המותג / שירות ומבסוסים על אזור דמוגראפי, מין, גיל תחומי עניין וכדומה.

בידול המותג / שירות באמצעות יצירת נקודת חוזקה ו/או יצירת ערך מוסף המותאם לקהלי המטרה.

תהליך עבודה כולל מספר שלבים המשלבים כלים ושיטות מחקר המאפשרים לנו להפוך את החזון למציאות

גיבוש מסמך אסטרטגי כולל חמישה שלבים המגובשים בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה ומנהל השיווק (במידה וקיים) והופכים את התכנית למפת דרכים המאפשרת לחברה לעקוב ולנתח בכל שלב נתון ולאורך כל תקופת הפעילות (תכנית שנתית / חומש*) את תכנית השיווק ולעדכן אותה בהתאם לתנאי השוק המשתנים כגון כניסת מתחרה חדש, שינוי תזרים וכדומה.