ראשי » פרסום בלינקדאין

שיווק ופרסום בלינקדאין

מינגלינג בעולם דיגיטלי
תהליך השיווק והפרסום B2B
(Business-to-business) 
שונה במספר אופנים משיווק מוצר / שירות לצרכן פרטי (BUSINESS TO CASTEMER) B2C הן ברמת היקף ודרכי הפעולה והן ברמת ערוצי הפרסום.

אחד הערוצים האפקטיבים ביותר לשיווק B2B היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם לינקדאין (Linkedin) שהפך את עולם העסקים לנגיש, זמין ואישי. 

לפי התפיסה המקורית לינקדאין (LinkedIn) משמשת כרשת קשרים חברתית מובילה למטרות עסקיות.

תהליך השיווק ברשת מתחלק ל-3 מטרות עיקריות: 

1. יצירת שיתוף פעולה עסקי באמצעות שיווק ופרסום שירות / מוצר לחברות ולבעלי עסקים החל מקידום שירותים ומוצרי ועד ליצירת קשרים ותיאום פגישות עם מנהלים בכירים, קולגות ויזמים.

2. יצירת קשרים לגיוס משקיעים.
העולם העסקי הפך מזמן לכפר גלובלי. לינקדאין (LinkedIn) הפכה לערוץ השיווקי האפקטיבי ביותר ליצירת קשרים עם אנשי מפתח שבאמצעותו נוכל לפתוח דלתות לאנשים הנכונים ולהגיע עד ל"חלונות הגבוהים".

3. גיוס עובדים בכירים חיפוש משרות / גיוס עובדים למשרות בדרגות שונות בתחום הייטק, פיננסי וכדומה.

רשת לינקדאין מאפשרת לנו לפעול מתוך מגוון אפשרויות לשיווק מוצר / שירות החל מיצירת נטוורקינג עם קולגות וחברות לטובת שיתוף פעולה ועד גיוס לידים איכותיים עם ערך מוסף של חיזוק תדמית של המוצר / שירות. 

נטוורקינג (Networking) – יצירת קשר אישי באמצעות תקשורת ההמונים.

מפגשים חברתיים בין בעלי עסקים מעולמות תוכן שונים מהווים מקור לשיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות חדשות.

יצירת המפגשים בעולם הווירטואלי בלינקדאין (Linkedin) יכולים להוות במה פתוחה ויצירת קשרים עסקיים לקידום עסקים וגיוס עובדים בצורה דומה למפגשים החברתיים "בעולם האמיתי"

תהליך השיווק ויצירת הקשרים מצריך ידע ושימוש מושכל בכלים הקיימים שיכולים לתרום רבות לשיווק פרודקטיבי ואפקטיבי לשיתופי פעולה פוריים.

עולם העסקים הפך לכפר הגלובלי המאפשר לנו ליצור קשר ישיר ואישי עם מנכ"ל חברה / מנהל בכיר בארגון באמצעות פניה ישירה ברשת מכל מקום ובכל זמן נתון.

בניית תכנית שיווקית הכוללת פעילות שיווקית ופרסומית בלינקדאין (Linkedin) תהווה ערוץ איכותי ואפקטיבי לקידום ולחיזוק תדמיתה של החברה.

 

יש לך כרטיס ביקור?

פרופיל איכותי הכולל מידע אודות החברה, שירותיה המקצועיים ותיאור תפקידכם כולל ניסיון תעסוקתי לרבות פרסום תפקידים בחברות מובילות, תמונת פרופיל המשדרת מקצועיות (להבדיל מתמונת פרופיל ברשת חברתית פייסבוק) וסרטון תדמית יכולים להוות כרטיס כניסה VIP לעולם העסקים.

בידול ומיתוג החברה ופרופיל האישי שלכם בתבנית הקיימת של תצוגת הפרופיל בלינקדאין (Linkedin) יכולים ליצור יתרון ראשוני על פני חברות מתחרות (פרופילים אחרים).

"מליוני אנשים לבד ואם כבר לבד אז שיהיו בתנועה"

הגדרת קהל היעד שלכם בצורה מדויקת תאפשר לכם לשווק את החברה שלכם בצורה יעילה ואפקטיבית. ברשת לינקדאין (Linkedin) יש מעל ל-1.4 מיליון ישראלים מתוך 451 מיליון חברים.

התאמת החיבורים ליצירת קשרים ברשת מתבססת על מספר קריטריונים לרבות תחום פעילות וסוג ארגון, תפקיד וכדומה.

איתור קהל המטרה באמצעות מנוע החיפוש המתקדם של לינקדאין (Linkedin) המאפשר פילוח וחיתוך לפי תפקידים, תחומי פעילות וביטויים בולי 

היי (לא) נעים להכיר

יצירת קשר באמצעות שליחת הודעה בלינקדאין (Linkedin) מחייבת פניה אישית ומעודנת המתארת בצורה מדויקת את נושא / מטרת הפניה.

החברים ברשת הגיעו לעבוד וליצור קשרים עסקיים ולא להנעים את זמנם ולהכיר חברים. יצירת הרושם הראשוני תעזור לכם לעבור לשלב השני הכולל יצירת התעניינות ראשונית מהצד השני.

הצטרפו לשיח ברשת והיו פעילים בקבוצות הרלוונטיות לתחום פעילותכם. התערבות מושכלת בשיח תבסס את מקומכם כמומחים בתחום ותאפשר לכם נוכחות בולטת ואיכותית בקרב קהלי המטרה.

המדיום הוא המסר

חשיפת שירות / מוצר של חברה ברשת מהווה ערך מוסף אדיר לחברה ותורמת לחיזוק התדמית.

קידום תוכן איכותי ומקצועי באמצעות "תוכן שיווקי ממומן" ומודעות פרסום יאפשרו לנו להגיע לרמת חשיפה איכותית ואפקטיבית בקרב קהלי המטרה.

מגוון הכלים ואפשרויות הפילוח בלינקדאין (Linkedin) לרבות פילוח לפי אזור (מדינה) תחום (ביטוח, בתי השקעות, בנקאות) תפקיד (מנכ"ל, סמנכ"ל מנהלי כח אדם , מנהלי שיווק) מאפשרים לנו להגיע לרמת פילוח מדויק של קהל המטרה.