שיווק ופרסום באינסטגרם
תמונה אחת שווה אלף מילים
אנשי השיווק והפרסום מנסים בכל יום להשיג את תשומת הלב של הצרכן והשימוש בתצלום / איור מלווים אותנו בכל קמפיין.
המדיום הא המסר
האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לערוץ האפקטיבי ביותר בקרב מספר קהלי מטרה ובתחומים רבים כגון, מותגי אופנה, טיפוח, אדריכלות, תיירות ותחומים נוספים.
בעולם קיימים מאות מאות מובילי דעת קהל בעלי חשבון אינסטגרם עם מילוני עוקבים שיכולים בתמונה / סרטון קצר לחשוף מותג חדש תוך פרק זמן קצר לדוגמא צילום של זמרת עם שמלה של מעצבת אופנה מתחילה יכולה להפוך אותה בקליק אחד לשיחת היום ולמעצבת מבוקשת.
הרשת החברתית הפופולרית מאפשרת לכל אחת ואחד לשתף תמונות, סרטונים וגם פילטרים מושלמים.
סטורי באינסטגרם – סיפור הצלחה!
בארץ, קיימים מעל חצי מיליון בעלי עסקים שמקדמים את המותג / שירות שלהם באמצעות מגוון דרכים ומקבלים חשיפה איכותית המגבירה את המכירות למותג וליצירת קשר ישיר ואישי בין המותג לקהל המטרה.
אז, מהם היתרונות בשיווק מותג באינסטוש?
הדרך לליבם ולכיסם של קהל היעד עובר דרך הסטוריס באינסטגרם, קהל מעורב ואיכותי המבצע התקשרות עם מותגים לרבות שיתופים בין החברים, חשיפה מפולחת הכוללת טירגוט מדויק, מדידה וזולה באופן יחסי לערוצי המדיה האחרים, פלטפורמה המעודדת רכישה באמצעות הצגת מגוון תצלומים וסרטונים של המותג,
לסיכום, האינסטגרם הפך לחלון הראווה הראשי שחולפים על פניו מיליוני גולשים בעולם ויצר במה פתוחה למגוון מותגים צעירים ובועטים לצד מותגים וותיקים וגדולים.