פרסום בגוגל

בעידן הדיגיטלי של היום עולם הפרסום הישן והטוב הפך לעולם מהיר ועצבני. פרסום מדיד, מפולח ומיידי. פרסום שנמדד לפי אחוזי המרה ולא לפי כמות חשיפה. בקיצור, כלי פרסום שיצר מהפכה בעולם הפרסום.

פרסום באמצעות גוגל אדס Google Ads (לשעבר גוגל אדוורדס Google AdWords) מאפשר לכל עסק לפרסם באופן מהיר, קל ובכל תקציב (הכל ייחסי).

כיום, קיימים 6 סוגי פרסום בגוגל (Google) המאפשרים לנו להגיע לרמת דיוק, ניטור ואחוזי המרה גבוהים יותר מבעבר.

1. קמפיין ברשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה. 

קמפיין המאפשר לך ליצור קמפיין אחד ל-2 רשתות – סוג הקמפיין לא מומלץ ברוב המקרים, יש להפריד בין רשת החיפוש לרשת המדיה, מהסיבה שצורת תצוגת המודעות ב-2 הרשתות שונות אחת מהשניה הן ברמת אחוזי ההקלקה והן ברמת עלויות הפרסום.

2. רשת החיפוש בלבד.

קמפיין שיציג מודעות במנוע החיפוש של גוגל (Google) בלבד – מודעת הפרסום תוצג לאחר פעולה אקטיבית של הגולש שחיפש מידע אודות תחום / שירותי החברה או המוצר וברשת המדיה.

3. רשת המדיה בלבד.

הקמת קמפיין שיציג מודעות פרסום באמצעות באנרים שילוב של תמונה וטקסט / מודעות טקסט באתרי תוכן שלהם יש הסכם שיתוף פעולה עם גוגל (Google) כגון: אתר דה מרקר, גלובס, ווינט וכדומה)

המודעות והבאנרים יובדלו מכל הפרסומים האחרים הקיימים באתרים ונוכל להבדיל בינהם בעזרת סימן ה-i המופיע בצד שמאל של מודעת / באנר הפרסום.

4. קניות

קמפיין המאפשר להציג מודעות קניות מורחבות הכוללות תמונה ומחיר. (יוצג בעתיד בישראל לאחר תמיכה במטבע השקל)

5. וידאו

קמפייין המאפשר לקדם סרטון YouTube –  כדי לפרסם סרטונים ביוטיוב עליך קודם כל לקשר בין ערוץ היוטיוב לחשבון הגוגל אדוורדס שלך.

פרסום מודעת in stream ביוטיוב: הפרסומות המוכרות שניתן לדלג לאחר 5 שניות צפייה וכוללים מספר תנאים לתשלום.

צפייה של 5 שניות והגולש בחר לדלג – במקרה כזה תשלמו רק במידה והצופה צפה בכל הסרטון (במידה והוא קצר מ- 30 שניות)

הגולש צפה בסרטון לפחות ב- 30 שניות (במידה והוא ארוך יותר) 

הגולש הקליק על הכפתור הייעודי או על הסרטון במהלך הצפיה בסרטון (גם הם בוצעו במהלך ה-5 שניות הראשונות) 

פרסום מודעת video discovery ביוטיוב: מודעה שדומה מאוד למודעת אדוורדס ומופיעה בחיפוש סרטונים ביוטיוב או לצד סרטונים אחרים.

פרסום מודעת Bumper ביוטיוב: קידום סרטונים באורך של עד 6 שניות שלא ניתן לדלג עליהם. הסרטונים יופיעו לפני/במהלך/בסיום סרטונים.

מודעות outstream:
מודעות שיופיעו במובייל בלבד באתרים ואפליקציות ברשת המדיה של גוגל מחוץ ליוטיוב.

6. קידום אפליקציה

קידום הורדה של האפליקציה – המודעה תופיע בחנות האפליקציות Google Play וחיוב הקמפיין על בסיס הקלקה CPC.

מה שיכריע את הכף בין קמפיין אפקטיבי ומוצלח לקמפיין נכשל עם תירוצים – הוא בניית קמפיין באופן מקצועי וניהול נכון של הקמפיין. 

אז למה כדאי לעבוד איתנו? טוב ששאלת! 

קבוצת מרקום כוללת את אנשי הפרסום המנוסים ביותר בעלי קילומטרז' עצום בהקמה וניהול קמפיינים  בגוגל אדס במגוון תחומים. אנחנו עובדים בשקיפות מלאה, מתרגשים מכל המרה, נלחמים על כל שקל ורואים את עצמנו כשותפים לעסק שלך.