ראשי » למה צריך תכנית שיווקית
למה צריך תכנית שיווקית?
אחד הדברים החשובים בתכנית השיווק שלכם הוא השלב בו התכנית התיאורטית הופכת מחזון למציאות.
בשלב הביצוע בפועל נדרשים אנשים בעלי יכולת יישומית והבנה שיווקית גבוה, לצד יצירתיות והבנה מעמיקה של הפלטפורמות השונות במדיה הדיגיטלית, קהל היעד וצרכיו. אנחנו נגבש יחד אתכם את תכנית השיווק, נבנה ונתכנן עבורכם את פעילויות השיווק והפרסום של החברה בצורה ממוקדות ומדויקות, תוך ניהול נכון של תקציב השיווק שיוגדר בהתאם למטרות ויעדים שיקבעו במשותף בתחילת העבודה.
תכנית השיווק מהווה מפת דרכים המשרתת את הנהלת החברה בכלל ואת מנהל / מחלקת השיווק בפרט. ע"פ התכנית יגזר תקציב השיווק והפרסום לפי חודשים בהתאם לקידום מבצעים / השקת מוצרים.
כתיבת תכנית שיווק ייחודית בהתאם למותגי / שירותי החברה מאפשרת למנהלי החברה לפעול בתוך מתווה פעולה רחב ומתוכנן ויחד עם זאת דינאמי ורפלקסקטיבי המאפשר שינויים טקטיים במהלך השנה בהתאם למגמות השוק המשתנות ובהתאם לזיהוי פוטנציאל שוק המתפתח במהלך השנה ומבלי לשנות את האסטרטגיה ומטרות העל.

תכנית הכוללת מטרות ויעדים ברורים והמותאמים לתנאי השוק מהווים כלי מדידה מדויקים המאפשרים למנהל / מחלקת השיווק לנתח את הפעילות השיווקית והפרסומית במהלך כל חודש / רבעון ובסיום השנה וליישם את המסקנות וההחלטות שגובשו בשנה הבאה. לרבות שינוי תקציב פרסום, עדכון חלוקת התקציב בהתאם לערוץ / כלי הפרסום שהיה יותר אפקטיבי ברמת כמות ואיכות הפניות ועוד.

תכנית הכוללת מטרות ויעדים ברורים והמותאמים לתנאי השוק מהווים כלי מדידה מדויקים המאפשרים למנהל / מחלקת השיווק לנתח את הפעילות השיווקית והפרסומית במהלך כל חודש / רבעון ובסיום השנה וליישם את המסקנות וההחלטות שגובשו בשנה הבאה. לרבות שינוי תקציב פרסום, עדכון חלוקת התקציב בהתאם לערוץ / כלי שהיה יותר אפקטיבי ועוד.
