ראשי » שיווק ופרסום ביוטיוב

שיווק ופרסום ביוטיוב

שיווק באמצעות סרטון לחשיפת מוצר / שירות הינו אחד האמצעים האפקטיבים הקיימים היום בעולם השיווק ובעל ערך מוסף לחיזוק תדמית החברה.

הפקת סרטון כוללת מספר שלבים המאפשרים לנו להגיע לרמת הביצוע הטובה ביותר ולהשגת המטרות.

בנק מטרות
לפני שנתחיל להציג את מגוון הכלים שעומדים לרשתנו לקידום הסרטון, חשוב לקבוע את מטרת קידום הסרטון ביוטיוב (YouTube):

תדמית: חיזוק תדמית למותג / חברה באמצעות קידום סרטון בקרב קהלי מטרה / לקוחות קיימים לטובת ייצור הזדהות עם המותג / חברה.

מודעות: אנחנו רוצים לייצר חשיפה רלוונטיות למותג / לחברה באמצעות סרטון בקרב קהל היעד שלנו ולחשוף אותו לשירותים/ערכי המותג.

העדפה: יצירת העדפה של הגולש למותג שלנו בסביבה התחרותית.

איכות: תנועה איכותית של גולשים לאתר/עמוד נחיתה ועידוד גולשים להשארת פרטים / יצירת קשר לאחר צפייה בסרטון.

הגדלת כמות הצפיות בסרטון:
בעולם התקשורת אנחנו מדברים גם על מספרים, הגדלת מספר הצפיות בסרטון מצביעה על איכות המותג (שימוש רווח בקמפיינים פוליטיים).

אופטימיזציה: הגדלת מספר המבקרים האיכותיים באתר באמצעות קידום הסרטון במנוע החיפוש גוגל (Google) בשיטה האורגנית (Search Engine Optimization SEO).

דבר המפרסם – סוגי פרסום:

In-Search תצוגת סרטון במהלך חיפוש במנוע החיפוש של יוטיוב (YouTube).

In-Slate תצוגת סרטון בתוך רשימת הסרטונים באתר יוטיוב (YouTube) ובתוך רשת התוכן של גוגל (הערה חשובה: מומלץ להפריד את הקמפיינים לרשת התוכן וליוטיוב (YouTube) עצמו לטובת חלוקת תקציב ואופטימיזציה.

In-Display תצוגת סרטון לצד סרטוני היוטיוב (YouTube) ובנוסף, ניתן להופיע גם ברשת התוכן של מנוע החיפוש גוגל (Google) כמודעה עצמאית (הערה חשובה: גם פה מומלץ להפריד ולקבוע שני קמפיינים שונים לטובת חלוקת תקציב ואופטימיזציה).

In-Stream תצוגת סרטון לפני סרטוני YouTube ולפני סרטונים ברשת התוכן של מנוע החיפוש גוגל (Google).

קמפיין בהרצה
הקמת קמפיין כוללת מספר שלבים לרבות: הקמת ערוץ יוטיוב (YouTube) לחברה /מותג, הגדרת קהלי מטרה, בחירת סוגי הפרסום, העלאת הסרטון (מומלץ להעלות שני סרטונים בעלי אורך שונה – סרטון באורך מלא ותקציר לטובת אופטימיזציה), קביעת כותרת מסקרנת לסרטון המותאמת לקהל המטרה ולמותג ולתוכן הסרטון, תיאור קצר של הסרטון בצורה מדויקת ומסקרנת.

מומלץ להקים קמפיין עם חברה המתמחה בהקמה וניהול קמפיינים ביוטיוב (YouTube) ניסיון וידע שיחסוך הרבה מאוד כסף וזמן יקר.