הפקת סרטון תדמית
קצב החיים המהיר מחייב אותנו ליצור קשר ישיר ומהיר עם קהל היעד שלנו. מיצמצת? פיספסת!
אנחנו חיים בדור מסכים – המשמעות היא שכדי לתפוס את תשומת ליבו של הגולש שלנו, עלינו להתחרות עם עשרות מסרים אחרים שמגיעים לידיו בו זמנית. עובדה זו מחייבת אותנו להיות חדים, ברורים ויחד עם זאת יצירתיים. אנחנו נדרשים לספר סיפור ב-30 שניות ולהכניס לתוכו את כל המסרים באופן חוויתי ומסקרן.
איך עושים את זה? ס-ר-ט-ו -נ-י-ם!
בעולם שבו הגולש הממוצע קורא פחות וצופה יותר – מעדיף לצפות בכתבת וידאו מאשר לקרוא את הכתבה המלאה.
מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על מגמה שקיימת עליה באחוזי המכירה של מותג/ שירות לאחר צפייה בסרטון. הסרטון הפך בשנים האחרונות לאחד הכלים האפקטיבים ביותר לשיווק ופרסום המאפשר להגיע לקהלי המטרה במגוון ערוצים לרבות פרסום רשתות חברתיות דרך שיתוף בהודעות ווטצאפ ועד קידום המותג / שירות באתר החברה.
אנחנו חיים בסרט!
הפקת סרטון היא יצירה שדורשת דיוק, יצירתיות, תשוקה ובעיקר להגשים את החלום של הלקוח על הצד הטוב ביותר.
תהליך הפקת סרטון כולל מספר שלבים המאפשרים לנו להגיע לרמת דיוק ואיכות של התוצר הסופי.
1. הגדרת מטרת הסרטון – קיימים מגוון של סרטונים המותאמים למטרות שונות, כגון: קידום אפליקציה, גיוס המונים, סרטון הדרכה, סרטון לקידום מכירות באתר או סרטון תדמית.
2. קהל המטרה – קביעת קהל המטרה מצריך מאיתנו להתמקד בקהל הייעודי שאליו אנחנו רוצים לפנות באופן מדויק ובהתאם לכך להתאים את הפורמט והמסרים.
3. מסרים – גיבוש מסר ראשי ומסרים משניים בהתאם למטרת הסרטון.
4. כתיבת תסריט – שלב הראשון נכתוב תקציר של הסיפור (סינופסיס) שאותו נרצה לספר. ובשלב השני נרחיב אותו (סינופסיס מורחב) ובשלב השלישי (דראפטים) נהפוך את הסינופסיס לתסריט כולל ציון מקומות בהם מתרחש הסיפור, בניית הדיאלוגים, וכל ההערות וההסברים על הדמויות וכו'.
5. בניית סטורי בורד (Storyboard) הכולל תיאור מפורט של כל פריים המבוסס על התסריט לרבות מקום צילום, סוג צילום ועוד.
6. בחירת סוג הפורמט להפקת הסרטון – הפקת סרטון המבוסס על איור או צילום המשלב פנים וחוץ או בכלל צילום אולפן כולל בלו סקרין (בשפה הקולנועית Chroma Key)
7. בחירת סאונד – גיבוש פס הקול שילווה את הסרטון ויצירת אפקטים קוליים להדגשת מסרים.
8. קריינות – בחירת קריין / קריינית בהתאם למסרים שאנחנו נרצה להעביר בסרטון ובהתאם לבחירת קהלי המטרה.
9. עריכת הסרטון לעלייה לאוויר – לאחר סיום עריכת הסרטון נסגור את הקבצים בהתאם לערוצי המדיה הנדרשים כגון: 3GPP, AVI, WMV
סרטון אחד שווה אלף פגישות
חשיפת מוצר / שירות באמצעות סרטון וידאו מהווה כלי שיווקי זול (באופן יחסי) ואפקטיבי המגדיל באופן משמעותי את החשיפה בקרב קהלי המטרה לטובת גיוס פניות ותיאום פגישות עבודה.
באמצעות השקעה חד פעמית של הפקת סרטון ניתן לקדם העסק במשך כל השנה במגוון ערוצים תוך שימוש מושכל בכלים שיווקיים המאפשרים לנו פילוח מדיד ואיכותי (לדוגמה: קידום סרטון בפייסבוק, גוגל, יוטיוב ובאמצעות דיוור).
קיימים מספר סוגי סרטונים המחולקים לפי קטגוריות המותאמות למגוון מטרות:
סרטון תדמית לחיזוק תדמית של חברה (תצוגה באתר החברה / תערוכה / מצגת עסקית)
סרטון מוצר / שירות לטובת גיוס לקוחות חדשים (תצוגה באתר / קידום באמצעות פרסום)
סרטון הדרכה למוצר לעידוד שימוש במוצר בקרב קהלי המטרה ו/או קידום אתר בשיטה האורגנית SEO (תצוגה באתר)
סרטון הסברה לקמפיין חברתי / פוליטי (קידום באמצעות פרסום)
הפקת סרטוני תדמית לסטארט-אפים
מגיל ינקות אנחנו אוהבים לשמוע סיפורים, זה מתחיל בגיל 3 לפני השינה, בפעולה בתנועת הנוער, בצבא וליד מכונת הקפה בעבודה.
הפקת סרטון לסטארט-אפ דורשת שילוב של הבנה שיווקית, חשיבה יצירתית, ניסיון בהפקת סרטים ויכולת לדעת לספר סיפור! יצירת שפה עיצובית והעברת מסרים בצורה חדה וברורה לביסוס ולבידול המוצר / שירות שלכם בדקה פלוס (עד 90 שניות) מצריכה עבודת צוות מנוסה.
קבוצת מרקום כוללת את מיטב אנשי המקצוע שילוו אתכם משלב האפיון ועד המוצר המוגמר ויהפכו את הרעיון שלכם לסרט שובר קופות.
"מה שחשוב בסרט איננה המציאות, אלא מה שהדמיון יכול לחולל בו." (צ'רלי צ'פלין)
אז, אם בא לכם לצאת עם סרט איכותי, ייחודי שיביא תוצאות – התקשרו וקבעו פגישה (הפופקורן מתחמם)