יחסי ציבור באינטרנט > חשיפת אישים

"טוב שם טוב משמן טוב" קידום אנשי מקצוע ברשת האינטרנט מתבצעת לעיתים בדומה לקידום מותג. מגוון הפלטפורמות הקיימות מאפשרות לקדם בעלי מקצוע כגון עורכי דין, רופאים על-פי הנורמות הקבועות בחוק במכלול של ערוצים וכלים.

 

כתבה
פרסום כתבה המשלבת שם ותצלום של איש מקצוע באתר חדשותי מוביל היינו שווה ערך לפרסום כתבה בפריים טיים בטלוויזיה (ולעיתים אף יותר), חשיפת איש המקצוע במגוון רחב של הקשרים במהלך השנה יכול לבסס את מעמדו המקצועי ויתרום רבות לתדמיתו.
יש לציין כי לעיתם חלק מהכתבות המתפרסמות במהלך היום באתרי החדשות מגיעות בין היתר גם למהדורת החדשות בטלוויזיה.


מאמר
פרסום מאמרים באתרים מקצועיים יכול להוות ערוץ חשוב בחשיפת שמו של איש המקצוע בפני קהלי מטרה שונים.
כתיבה נכונה של המאמרים וקידומם במנועי החיפוש המובילים מאפשרים לאיש המקצוע למקסם את החשיפה ולפעול במהלך כל השנה ולהופיע בתוצאות החיפוש תחת מילות מפתח או מושגים הקשורים בקשר ישיר לנושא המאמר – כך יוכלו הגולשים להיחשף לשמו ולמחקריו של איש המקצוע במהלך חיפוש אחר מידע – כגון חיפוש מאמר אודות מידע רפואי או משפטי.


אירוח בפורום
דרך נוספת לחשיפת איש מקצוע היא באמצעות התארחות בפורום מקצועי – כיום קיים מגוון עצום של פורומים בתחומים שונים הנותנים מענה למגוון רחב של גולשים המעוניינים לדלות מידע באופן ישיר, אישי  ותמציתי.
אירוח של רופא או עורך דין לדוגמא יכול להוות חשיפה ממוקדת ואפקטיבית בפני קהל  מטרה פוטנציאלי.
המדיה היא המסר – חשיפת איש המקצוע בפורום של אתר מוביל יוצר חיבור חיובי ומקנה לו מעמד ויתרון אל מול מתחריו (או קולגות).
מלבד האפשרות הקיימת להצגת שאלות בפני איש המקצוע וקבלת תשובות בזמן אמת – ניתן לחזור ולצפות  בשאלות ובתשובות של הפורום גם לאחר סיום האירוח ולעיתים אף לאחר מספר חודשים.