פרסום באינטרנט > קמפיין פרסום באינטרנט

אין ספק שהפרסום במדיום האינטרנט הינו האפקטיבי ובעל יתרונות ייחודים שלא קיימים באף מדיום.
מגוון הכלים והערוצים הפרסומיים, פרסום מדיד, פילוח שוק וניתור של קהלי מטרה הם חלק ממכלול היתרונות הקיימים במדיום האינטרנט.

 

אז מה הנוסחה לקמפיין מוצלח באינטרנט? האמת, שאין נוסחה אחת. אבל ללא ספק יש דרך אחת בה נוכל ללבנות קמפיין המותאם למותג ולקהל המטרה.

 

א. פרסום באינטרנט -  אסטרטגיה תקשורתית

  • בניית אסטרטגיה תקשורתית המאפשרת קביעת מערכת מסרים אסטרטגיים הנגזרים מן התכנית העסקית של החברה או מהאסטרטגית המותג. האסטרטגיה מתורגמת לתכנית פעולה המיושמת על-ידי מגוון ערוצים וכלים העומדים לרשותנו בכל תחום הקיים במדיום האינטרנט.
  • גיבוש מסרים תקשורתיים והטמעתם בקרב קהלי המטרה.
  • בניית תכנית פעולה תקשורתית להעברת המסרים בערוצי תקשורת השונים;
    פרסום: באנר פרסומי, דיוור ייעודי, חסויות ותוכן שיווקי
    יחסי ציבור און ליין: פרסום כתבות וידיעות באתרי חדשות ובאתרי נישה התואמים את תחום פעילות החברה או המותג, עדכון תכני אתר החברה, בנייה או עדכון בלוג, פעילות יזומה ברשתות חברתיות, פורומים וטוקבקים

ב. פרסום באינטרנט – קביעת מטרות ויעדים

  • קביעת מטרות לקמפיין (קמפיין גיוס לקוחות, קמפיין תדמית וכדו').
  • קביעת יעדים לקמפיין (כמותי, איכותי)

ג. פרסום באינטרנט – חשיבה רעיונית

  • בניית שפה עיצובית או התאמה לשפה עיצובית קיימת מהשפה הפרסומית של off line.
  • יצירת כלים פרסומיים ייחודים המותאמים לרעיון הקריאייטיב או לערכי המותג.
  • יצירת אזורי תוכן המותאמים למותג או למסר.
  • איתור נקודות חוזקה ותורפה של החברה לטובת בניית תדמיתה ומיצובה.

ד. פרסום באינטרנט – תכנון ורכישת מדיה

  • התאמת המדיה לקהלי המטרה.
  • התאמת הפרסום לכלים פרסומיים.
  • בחירת אתרים וערוצים או אזורים התואמים למותג או למסר.
  • בניית אזורים וקישורים היוצרת אסוציאציה בין המותג לתכנים ואירועים.

ה. פרסום באינטרנט – ניהול ומעקב קמפיין

  • בדיקת תקינות של כלי הפרסום לפני עלייתם לאוויר.
  • ניתוח דוחות מדיה (הופעות, הקלקות, פניות, רכישה)
  • שינוע כלים למיקסום תוצאות.
  • דוח סיכום קמפיין - עיבוד נתוני מדיה ומכירה.