מרקום > מיתוג באינטרנט

בעולם השיווק הצרכן הפוטנציאלי חשוף למידע עצום שעוטף אותו כמעט מכל מקום ובכל זמן נתון.
חשיפת המוצר באופן מבוקר ועקבי לאורך כל השנה מאפשר "צריבה תודעתית" אצל הצרכן ויצירת בידול בין המוצר על פני מתחריו. לכן, מומלץ לבנות תכנית שיווקית הכוללת אסטרטגיה שיווקית, שפה עיצובית וגיבוש מסרים תקשורתיים המאפשרים חשיפה אפקטיבית הפועלת בטווח הקצר והארוך.

מדיום האינטרנט מהווה נקודת מפגש מרכזית ולעיתים ראשונית בין הגולש למותג.
אחד היתרונות הבולטים הקיימים במדיום האינטרנט על פני מדיה קונוונציונאלית (טלוויזיה, עיתונות ורדיו) הוא יצירת הקשר בין המותג לבין הצרכן באופן אישי ובסביבתו הפרטית (בבית או במשרד) תוך כדי הנעת הגולש לבצע פעולות ברמת יצירת קשר ועד רכישת המוצר.
בנוסף קיימים יתרונות נוספים הכוללים חשיפת מסרים או מותג באמצעות בניית כלים פרסומיים ייחודים ויצירת אזורי תוכן המותאמים לערכי המותג.