ראשי » פרסום בפייסבוק

שיווק ופרסום בפייסבוק

מושג החברות השתנה בשנים האחרונות (לטוב ולרע) חבר בפייסבוק שגר בקצה השני של העולם ומעולם לא נפגשתם פנים מול פנים (במציאות) יוכל לסייע לכם באופן מיידי ויהיה הרבה יותר נחמד מהשכן שגר מאחורי הדלת שממול.

בואו נדבר במספרים

מעל 3 מיליון ישראלים נמצאים ברשתות חברתיות – מדי יום. במילים אחרות 3 מיליון לקוחות פוטנציאלים נמצאים לידכם במרחק הקלקה.

ניהול נכון ומקצועי של דף הפייסבוק של החברה / מותג שלכם יוכל להוות ערוץ שיווקי איכותי ליצירה ושמירה על קשר עם לקוחות.

כתיבת תכנית שיווקית הכוללת מטרות ויעדים תוכל לסייע לכם להגיע למטרות והיעדים שלכם בצורה האפקטיבית ביותר (זולה ביותר) – להגיע ל-100,000 אוהדים זה אמצעי ולא מטרה.

תעשה לי דף פייסבוק  

הקמת דף מצריכה מחשבה, תכנון וקביעת מטרות 

בין אם אתם מנהלי שיווק / מנהלי מותג או פתחתם עסק קטן או חברה בינלאומית – אתם זקוקים לדף פייסבוק עסקי שיהווה ערוץ תקשורת פתוח בין החברה / שירות שאתם מציעים לבין קהל המטרה.

דיאלוג / מנולוג – איך הופכים גולש לחבר?

כתיבת התוכן השיווקי בדף הפייסבוק מצריך חשיבה יצירתית שתעניין את הגולשים ותניע אותם לעקוב אחרינו על בסיס יומי / שבועי.

פוסטים הכוללים מידע לא עדכני, משעמם וחסר הנעה לפעולה יהפכו את הדיאלוג שלכם עם הגולשים למונולוג. תנו לגולש הזדמנות להביא עמדה או דעה, שתפו אותו במותג / בשירות שלכם תנו לו לקחת חלק בשיח.

בחירת תמונות ייחודיות ופוסטים איכותיים יוצרים שיח סביב המותג שלכם ובאזז ברשת. המלצה של קבוצת גולשים על המותג שלכם יותר אפקטיבית והרבה (אבל הרבה…) יותר זולה מקמפיין בטלויזיה בשעת שיא (Prime time).

פרסומות וכבר חוזרים… (או שלא)

פרסום קריאטיבי בועט, חצוף, שנון שמעביר את המסר בצורה מדויקת אבל עם חיוך (ולעיתים) עם אגרוף בבטן יעזור לכם לתפוס את תשומת ליבו של הגולש בתוך ציר הזמן האין סופי.

הגולש לא מחפש פרסומת אז, אל תנסו…לדחוף לו. תשיקו מוצר / שירות חדש בצורה ייחודית, מעניינת שתעודד את הגולש להגיב, לשאול להשתתף בדיון.

קהל מטרה – גברים ממאדים ונשים מנוגה

אחד האמצעים החשובים ביותר לחשיפת המותג / שירות הוא באמצעות פרסום ממוקד ומפולחת.

הקמה וניהול קמפיין מצריכים ידע וניסיון. כתיבת התוכן המותאם לעולם התוכן של המותג ולתחומי העניין של קהלי המטרה בשילוב ניהול קמפייין הפרסום לקידום התכנים באמצעות תוכן ממומן הם שני התנאים הבסיסיים לניהול יעיל ואפקטיבי של תקציב הפרסום.

יצירת קבוצות מפולחות המבוססות על תחומי עניין, אזור דמוגראפי, גיל, מין, סטאטוס משפחתי  תוך שילוב בכלי טרגוט מתקדמים יאפשרו לכם להגיע לקהל מטרה בצורה מדויקת ואפקטיבית.

"אומרים שבלי חושך אין אור …"

יצירת במה לשיח בין הגולשים למותג יכול להוות ערוץ שיווקי איכותי וטוב. אך לעיתים יכול להוות חרב פיפיות – ולצערנו לא פעם הערוץ של החברה / המותג הופך להיות לבמה פתוחה של גולשים המשמיצים את המותג / שירות החברה.

ניהול נכון של דף החברה וקביעת כללי שיח יכולים להוות עולם תוכן איכותי למותג המאפשר דיאלוג עם קהלי המטרה ויחד עם זאת לצמצם בעת הצורך נזקים ולווסת את "מכת האש" מצד הגולשים כנגד המותג בזמן משבר תקשורתי.

אז, לפני שאתם מנסים להקים דף תתקשרו ונשמח לקבוע פגישה על קפה.